keskiviikko 10. elokuuta 2011

Summer nights, I`m going to miss u.

Nyt kaikki irti vikasta lomaviikosta! Tai ainakin melkein, sillä tänään oon palannu virallisesti jo koulu hommiin. Mulla on kesän aikana kerättävänä ja tehtävänä ollut herbaario. Herbaario sai vähän väistyä kun ajattelin, että nautitaan kesästä ensin ja sitten vasta se herbaario. Kuinkas ollaakkaan mullahan tuli kiire! Mulla on vielä kasveja keräämättä ja koko päivän oon kirjotellu "täydellisiä kuvauksia" kasveista. BOOOORING : p

Mulla oli tänään tarkoituksena lähteä näkemään tyttöjä, mutta mieleen pompahti taas se himputin herbaario. Eli jäin kotiin tekemää herbaariota ja tyttöjä näen varmaanki sitten perjantaina. Herbaario, herbaario, herbaario, herbaario, ainii älysköhän kaikki varmasti, että mä teen herbaariota.

Eilen meillä oli vieraita ja me saunottiin ja nautittiin kesäillasta. Tässä asu:









4 kommenttia:

  1. helou! kenen mekko lollers

    VastaaPoista
  2. ihanat pisamat<3 mietin tänään pitkään farkkukauluspaidan äärellä, että pitäiskö laittaa kirppiskasaan, kn farkkuu löytyy mutta juuri tän takia en laita ! toimii nimittäin hiton hyvin kiireisinä päivinä topin ja legginsien kanssa :---)

    VastaaPoista
  3. Oi kiitos! =) Joo, ihan samaa mielta! itellani oli tuossa kirea H&M mekko =)

    VastaaPoista