keskiviikko 17. elokuuta 2011

Siivousbreikki.


Moi!
Sanon ihan alkuun, mulla ei toimi a kahella pisteella, eika o kahella pisteella. Ma en tiia miks?

Eli oon kotoa tultua siivoillu mun huonetta ja mun vaatehuonetta. Molemmat huoneet olivat aikalailla kuin pommin rajahdys jos suoraan sanotaan. Vaatehuone alkaa olla piakkoin niiku ready ja tama tytto iloinen. Oma huone ei oo yhta paha kuin vaatehuone OLI, huom oli. 
Kumminkin, jotenkin eksyttyani varastoon huomasin ylahyllylla laukun. Se laukku on ostettu silloin kun me asuttiin afrikassa ja jota aiti on aina kayttany kun ma olin pieni. Se oli laukku jonka muistin heti nahdessani sen.
Ylattaen olin miettinyt lahiaikoina, etta pitais lahtee kirpparille ostaa vanha nahkalaukku ja et ois siisti jos se ois viel sen kokoinen et sinne mahtuis jotakin. Aitin laukku menee aika lahelle laukkuu jota olin ajatellu paassani.
Me happy =)




Laukun pinnassa on afrikkalaista kuviota.
Koulun alku on tuntunut vasyttavalata ja kuvia ei oo oikeen jaksanu ottaa. Joten huomisesta lahtien rupean ottamaan koulu asukuvia. Forgive me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti