torstai 18. elokuuta 2011

Dance is a delicate balance between perfection and beauty.

Koulussa tänään ihan normi koulupäivä. Eli maantietoa, ruotsia ja historiaa. Pääsin koulusta 15 vailla yksi. Tulin kotiin ja nyt odottelen mun veljeä kotiin, pitäis tulla kohta nii heittäis mut mun nykytanssi treeneihin Vantaalle. Koulun alku on siitä ärsyttävää, että mulla ei ole teille niin paljon kerrotavaa jos mä oon esim. koulun jälkeen tullut suoraan kotiin. Mut viikonlopusta lupaan kirjottaa enemmän! Mut onneks mulla on teille viikollakin jotain esiteltävää elikkä, ASU!






4 kommenttia:

  1. Voi vitsi, oon itsekin tässä nyt pohdiskellut, että pitäisikö tuon tyyliset kengät syksyksi jostain haalia.. Luulin, että tän postauksen myötä tuli vastaus.. Kyllä :)

    VastaaPoista
  2. oijh, ne on kyllä ihanat kengät! :)

    VastaaPoista