maanantai 15. elokuuta 2011

Back to school.

Mulla alko tänää siis koulu. Sanotaanko, että turhin päivä ikinä! Huomenna alkaa normaali lukkarilla...ei kiva.

Koulu sikseen. Mulla oli tänään eka tanssitunti Footlightilla. Stepupilla ei löytynyt mulle sopivaa kolmatta tuntia joten otin sen footlightilla. Ihan jees oli! Tanssilaji on nykytanssi. Huomenna jatkuu taas ihanat Lyrical-jazz tunnit ja vielä torstaina mulla on nykytanssi tunti stepupilla. Painotus on siis modernin puolella.11 vuoden baletin harrastamisen jälkeen musta tuntuu, että mun tekniikka ja pohja on sen verran hyvä, että footlightillakin menin suoraan jatko-1 tunnille. Ihanaa taas päästä tanssimaan ja nauttimaan tanssinilosta! Tanssitunnin jälkeen kävin vielä juoksemassa sillä Midnight-run häämöttää jo jossain tulevaisuudessa :)

Kuvat ovat lauantai-sunnuntai yönä pidetyistä kesän-loppumis bileistä. Katottiin leffoja koko yö ja saldoks tuli 11 leffaa hihi. Yön kruunas kokko joka oli pystytetty ja paistettiin siinä valkoisia ja vaaleanpunaisia vaahtokarkkeja :)








































               Nyt kun koulut alko, niin rupeen muuttamaan mun postauksia. Niistä saattaa tulla vähän simppelimpiä kun kouluviikot nyt vaan, goes by. Eli päivän asu ja ostoksia tai yms. käytännöllisempiä juttuja. Viikonlopuista teen toki vielä isomman postauksen :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti