maanantai 1. elokuuta 2011

Joensuun katseet kääntyivät meihin. Meillä oli vain stereot ja rullat alla.

Nyt kun olen taas saanut netin käyttööni, niin on aika postata. Mä oon tullu mun rakkaalle kotiseudulle Joensuuhun tapaamaan sukulaisia. Olin mun iso-vanhempien luona kaksi yötä. Nyt olen serkkuni luona. Oon nähnyt paljon kavereita täällä, joita ei muuten tule nähtyä hirveesti. Mulla on täällä hirveesti kavereita joita sitten aina näen kun tänne rantaudun.
Huomenna mennään mun serkun Annikan kanssa iso-vanhempiemme mökille, joka kantaa niemeä suviniemi.

Päätin muuten testata uutta vapaa-ajan vietettä tai joillekin tutummin sanottuna harrastusta. Ostin nimittäin skeittilaudan. Älkää pelätkö, ei musta mitään hupparihemmoa ole tulossa. Eikä mulla olo aikeena mun tyyliä muuttaa mihinkään suuntaan, vaan ajattelin vaan kokeilla tapaa jolla päästä paikkoihin nopeempaa.
Temppuihin en niinkään halua perehtyä, vaan pysyä mielummin vaan sen rullauksen puolella.





Huppari: Annikan, Toppi: Primark, Farkut: Cheap Monday, Kengät: Vans,  Arskat:Rayban.

Katottiin Annikan kanssa äsken meidän lapsuus kuvia ja älyttiin et me ollaan oltu ylisöpöjä melkein kaksosia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti