tiistai 1. marraskuuta 2011

Room post!

Moikka vaan kaikille!
Kävin tässä aikani kuluksi läpi teidän lähettämiä ehdotuksia siitä, että millainen postaus kiva. Kysyi tätä kysymystä teiltä jo aikaa sitten ja ehdotuksia tuli jo silloin huonepostauksesta. Nyt kun olen käynyt ehdotuksia läpi niin eniten olitte ehdotelleet huonepostausta. Hyvin sattuikin nimittäin huoneeni saatiin tänään viimeisteltyä ja siivottua hyvään kuntoon. Otin tässä illalla muutaman kuvan huoneestani ja yhen yksi ongelma esiintyi. Huoneeni on melko pieni! Kuvakulmat jäivät köyhiksi ja kun sänky vie suurimman osan huoneesta niin aina oli joku tolppa tiellä. No, toivottavasti saatte jotain selvyyttä!!









Okei okei mä tiedän, on pelottavaa et mulla on on oma kuva seinäl mut se oli mun äidin tilaama taulu. Se on mun mielestä hieno mut en ois, ehkä ite ottanu ensimmäisen omaa kuvaa mut whatever.... Ja jos ootte seurannu mun blogia niinkin pitkään, että muistatte kauas menneisyyten eli viime kesään, kun olimme Ranskassa ja laitoin teille sellaisen Harley Davidson kuvan. Kerroin samassa postauksessa, että laitan paremman version myöhemmin, Tässä on siis parempi versio, ehkä hitusen eri muodossa kun se on jo seinällä :D
Enjoy your week darlings <3

10 kommenttia: