maanantai 2. toukokuuta 2011

Mortsi mortsi mortsi!

Vappu meni kivasti kavereitten kanssa meillä grillaillessa ja seikkaillessa ja valitessa vaatteita ja istuen mäkissä aivan jooo... ei keksitty muuta ku oli kylmä ja herättiin aivan liian myöhään :) Oon lukenu ihan hirveesti espanian kokeeseen. Olin tänään tanssahtelemassa balettia meillä oli yhteisharjoitukset, koska meillä on 2 viikon päästä esitys. UuuuUUUu

Huomenna meen näkee vanhoja kavereita ja sitten vielä lyrical-jazz illalla :)
Mä en oo täällä kertonukkaan mitä mä harrastan :D Elikkäs harrastan siis balettia ja lyrical-jazz tanssia ... Haavena joku päivä tehdä jotain työtä tanssin parissa ja toivon että toteutuu, kukapas ei toivo että unelmat toteutuis <3
Mä oon tänään myös selaillu toisia blogeja paljon läpi ja toivoisin myös et munkin blogilla ois joku päivä paljon lukijoita. Elikkäs laittakaa sana kiertämään mun blogista!

Kuvia tän päivän asusta ja eiliseltä :)

Farkkuliivi: kirpparilta farkkutakki josta leikattu hihat poijes :) Paita: Lindex, ja siihen leikattu pystysuuntaisesti itse hapsut Farkut: Weekday , Kengät: Converse , Kangaskassi: Riverisland


Tälläsiä tänään :) heips

2 kommenttia: